برگزاری ضیافت شام انجمن در21 اسفند ماه 1392

بار دیگر در روزهای پایانی سال و پس از پشت سر گذاشتن فرازو نشیب های كاری برآن شدیم تا همچون سالهای گذشته در محفلی شاد و بدور از دغدغه های كاری یكبار دیگر همدیگر را در آغوش بگیریم و با تجدید دیدار در راه رسیدن به آرمانهای خود پیمانی مجدد ببندیم .

این مراسم در روز چهارشنبه 21 اسفند ماه در محل مجتمع رفاهی بانك صنعت و معدن برگزار گردید. بارش باران و لغزنده شدن سطوح معابر و شلوغی روزهای پایانی سال باعث شد كه مهمانان محترم پس از تاخیری چند ساعته به محل برگزاری برسند.
پس از حضور اكثریت مهمانان جناب آقای مهندس معتضدی ریاست هیئت مدیره انجمن ضمن خوش آمدگویی به حاضرین محترم تركیب اعضاء جدید هیئت مدیره را به حاضرین معرفی نمودند و طی مراسم با شكوهی با دعوت از پیشكسوتان حاضر با ارائه لوح تقدیر از اعضاء هیئت مدیره دوره گذشته و همچنین از اسپانسرهای مالی ضیافت شام تقدیربعمل آوردند.
 پس از آن گواهی عضویت شركتهایی كه طی چند ماه اخیر به عضویت انجمن در آمده بودند را به مدیران عامل شركتها و یا نمایندگان معرفی شده تقدیم نمودند.
 بعد از آن ایشان از حاضرین جهت ارائه نقطه نظرات خود دعوت بعمل آوردند كه آقایان مهندس مجذوب از شركت آبادگران ، آقای مهندس فروتن مهر ریاست محترم انجمن بتن های آماده ، آقای مهندس رحمتی از شركت پاكدشت بتن ،آقای مهندس افتخار از انستیتو مصالح ساختمان و آقای اعظم منش از طراحان بتن پایدار نقطه نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف صنفی مطرح نمودند. در انتها پس از صرف شام عكسهای دسته جمعی برای ثبت خاطره این شب گرفته شد كه تعدادی از آنها راتقدیم شما میكنیم
1392/12/28