پیوند شیمی آباد سازان پارس

نام شرکت : پیوند شیمی آباد سازان پارس
نام مدیرعامل : مرتضی وفا
تلفن : 88289849
فکس : 88289850
آدرس : تهران - جلال آل احمد بعد از کوی نصر پلاک 133 واحد 2
کدپستی : 1466667313
ایمیل : info@peyvand-ch.ir
وب سایت : http://www.peyvand-ch.ir
پیوند شیمی آباد سازان پارس

مجموعه چسب و رزین پیوند از سال ۱۳۶۲ شروع به تولید نمود و در سال ۱۳۶۳ به طور رسمی ثبت علامت گردید. در حال حاضر با تولید انواع چسب های تخصصی صنعت چوب و MDF چسب صنعتی،  چسب پلی اورتان مخصوص قطعات pvc ، چسب های مورد مصرف در صنعت خودرو سازی و صنایع کفاشی، انواع چسب های مورد مصرف در صنایع چاپ و بسته بندی ، مبلمان و همچنین چسب های مورد مصرف در صنعت ساختمان از قبیل چسب کاشی ، انواع درزگیرها و چسب بتن و افزودنی های بتن خمیر های اب بندی توانسته ایم سهمی در بازارهای داخلی و خارج از کشور کسب نماییم. اکنون مشتریان ما با چسب پیوند تولیدی ماندگار را تجربه کرده اند.

لازم به ذکر است که مجموعه چسب پیوند با استفاده از مواد اولیه اروپایی مطابق با استاندارد های بین المللی ASTM  ، ISO GREEN CHEMICAL ،IPS  صنعت نفت محصولات خود را در بالا ترین نقطه کیفیت تولید می نماید .

ما توانسته ایم برای هفتمین سال متوالی استاندارد های ISO1004  و ISP 9001 وISO 45001  و ISO14001 اخذ نماییم،  بدون شک اتکا به اعتماد مشتری مهمترین انگیزه و دلگرمی ما در تحقق ارمانهایمان بوده است امروز با سر بلندی اعلام مینماییم در طول سابقه کاری ۳۶ ساله خود همواره با نگاهی خلاق به اینده و بر اساس نو اوری بر طبق استاندارد های زیست محیطی و سلامت کارگران در تهیه مواد اولیه مرغوب و تعیین فرمولاسیون مقرون به صرفه  بسیار تلاش کرده ایم و این روند را ادامه خواهیم داد .

  • بسته بندی مناسب و مقرون به صرفه
  • رعایت اصول فنی و استاندارد های جهانی در تولیدات چسب های خود
  • قیمت های بسیار منصفانه و مقرون به صرفه
  • تسریع در سفارش و تحویل به موقع کالا به مشتریان
  • انجام مشاوره های فنی و تخصصی
  • باعث گردیده بالاترین درجه ی رضایت مندی را ازمشتریان کسب نماییم

افتخار میکنیم، در امر تحقیق و توسعه هنگام با مشتری و همراه با شرکت های اروپایی تامین کننده مواد اولیه به دنبال تولیدی بهتر و کیفیت مطلوب می باشیم، مدیران و پرسنل تولید و قسمت R&D مجموعه چسب و رزین پیوند با تلاش خود سعی در تولید مطلوب تر نسبت به رقبا دارند .

موفقیت ما متکی بر اخلاق و مهارت تیم متخصصمان هست که توانسته‌ایم محیطی را خلق کنیم که کلیه کارکنان مرتب جهت بهبود ارائه خدمت به مشتریان و نیازهای خاص بتوانند در اسرع وقت کارساز باشند.

اهداف ما ادامه روند تولید باکیفیت برتر و یافتن راه‌های خلاق برای ارائه محصولاتی بی‌نظیر در داخل کشور هست.