نیک آژند میبد

نام شرکت : نیک آژند میبد
نام مدیرعامل : آقای ابوالفضل خلیلی میبدی
تلفن : 79413
فکس : 79413
آدرس : دفتر مرکزی - تهران خ ولیعصر پایین تر از پارک وی - نیش خ شهنواز (گلستان سابق ) پلاک 2755 طبقه 3 واحد 9 Bساختمان گلستان
کدپستی : 1966713131
ایمیل : INFO@NIKAJAND.COM
وب سایت : http://WWW.NIKAJAND.COM
نیک آژند میبد

گروه نیک آژند فعالیت خود را از ابتدای سال 1400 و آغاز قرن حاضر با تمرکز بر تولید و عرضه بهترین و با کیفیت ترین چسب کاشی و سرامیک آغاز نمود.

این مجموعه به پشتوانه امکانات و تجهیزات تولید فول مکانیزه  و اتوماتیک تولید و بسته بندی با برند  های  Eirich و Boecker Haver آلمان در فضائی بالغ بر 110 هزار متر مربع و ظرفیت اولیه بیش از 75 میلیون کیلوگرم در سال برای تولید انواع Mix Dry ها به صورت کاملا مکانیزه و اتوماتیک در صنعت شیمیائی ساختمان کشور ، امکان ارائه محصوالت به تمامی پروژه های ساختمانی کشور را فراهم نموده است.

بهره گیری از واحدR&D  تحقیق و توسعه  و همچنین بکار گیری دانش فنی بومی در رده های فوق تخصصی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه اروپايی تولید آلمان  منجر به افزایش توان رقابتی با برند های برتر در دنیا را برای ما به ارمغان آورده است.

به استناد به این توان، اخذ انواع گواهینامه های معتبر و همچنین قرارگیری در کلاس استاندارد های معتبر ملی و بین المللی، از دیگر دستاورد های این برند در مدت کوتاهی پس از حضور در بازار های داخلی و خارجی می باشد.

هم اکنون گروه نیک آژند با توجه به ظرفیت بالای تولید و همچنین بهینه سازی فرمولاسیون و بکار گیری از تجهیزات فوق مدرن تولید Mix Dry ها، موفق به عرضه محصولات تولیدی خود با کلاس استاندارد جهانی با قیمت غیر قابل رقابت در بازار داخلی محصوالت شیمیائی ساختمان گردیده است و همچنان در حال گسترش فعالیت خود در بازار های خارجی با برند های مختلف نیز می باشد.

تیم متخصص، پرسنل حرفه ای و مدیران با تجربه در نیک آژند همواره ارتقای سطوح کیفی محصولات تولیدی و به تبع آن ارتقای کیفیت ساخت در پروژه های ساختمانی را در مرکز توجهات و هدف گذاری های مجموعه قرار داده و می کوشند تا به عنوان بهترین و بزرگترین تولید کننده داخلی در رده محصولات شیمیائی ساختمان، امکان برخورداری از محصول با کیفیت با قیمت مناسب را برای مخاطبین خود مهیا نمایند