برگزاری مراسم ضیافت شام در اسفند 93

در این گردهمایی که به رسم دیدار دوستان و همکاران همه ساله در پایان سال برگزار میگردد با دعوت از همکاران محترم صنف و دیگر دوستان مرتبط با صنف همه ساله شو ر و شوق خاصی را در بر دارد.
امسال نیز در روز 11 اسفند ماه این ضیافت درمحل مجتمع رفاهی باشگاه بانک صنعت و معدن با حضور اعضاء محترم و عزیزان دیگر از انجمن های مختلف و مرتبط مانند:انجمن رنگ ورزین ؛انجمن شن و ماسه ؛انجمن بتن های آماده ؛انجمن بتن ایران ؛ مرکز تحقیقات بتن ایران مرکز تحقیقات مسکن و شهر سازی ؛ انستیتو مصالح ساختمان ؛ سازمان نظام کاردانی ساختمان و……….برگزار گردید.
دراین مراسم جناب آقای مهندس معتضدی ریاست محترم هیئت مدیره انجمن ضمن خوش آمدگویی به حضار محترم گزارش کوتاه و مختصری را در خصوص روند جاری انجمن خدمت حضار ارائه نمودند و همواره حمایت از تولید و استاندارد سازی محصولات تولیدی را از اولویتهای کاری انجمن عنوان نمودند.
در ادامه حضار محترم از اجرای برنامه زنده موسقی که توسط گروه هنری سینا به اجرا گذاشته شد استفاده نمودند و در پایان نیز از شرکتهای محترمی که حامی مالی ضیافت شام بودنند با اهداء لوح توسط پیشکسوتان مورد قدردانی قرارگرفتند.
گرفتن عکس یادگاری جمعی نیز دراین مراسم یکی از بیاد ماندنی ترین لحظات را ثبت کرد.
1393/12/12